Zwroty i reklamacje
Prawo odstąpienia od umowy i zwrot należności pieniężnych

1. W przypadku gdy zamówiony towar nie został jeszcze wysłany przez Sprzedającego, Klient może zrezygnować z całości lub części zamówienia o czym powiadomi Sprzedającego za pomocą poczty elektronicznej e-mail lub telefonicznie.

2. Zgodnie z Ustawą  z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić  od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki bez podania przyczyny.

W takim przypadku Klient wypełnia formularz o zwrocie towaru FORMULARZ

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie formularza przed jego upływem na adres Sprzedającego lub na e-mail: galeriabursztyn@gmail.com.

4. Zwracany towar winien być zwrócony przez Sprzedającego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o zwrocie towaru, i  wysłany wraz z wypełnionym formularzem o zwrocie towaru oraz dowodem zakupu ( paragon, faktura lub potwierdzenie wykonania przelewu -jedno  dowolne) na adres Sprzedającego: Galeria Bursztyn Tadeusz Dobkowski ul. 10-go Lutego 33, 81-364 Gdynia.

5. W przypadku rezygnacji z zamówienia przez Klienta i zapłaconego z góry przed wysyłką, Sprzedający dokona zwrotu należności pieniężnych w terminie 14 dni.

6. W przypadku dokonania przez Klienta zapłaty za towar "z góry", Sprzedający dokonuje zwrotu należności pieniężnych na rachunek bankowy Klienta natomiast w przypadku zapłaty za towar "za pobraniem" lub przy "odbiorze osobistym", Sprzedający dokonuje zwrotu należności pieniężnych na rachunek bankowy Klienta lub 
przekazem pocztowym po wcześniejszym ustaleniu z Klientem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.

7. W przypadku dokonywania zwrotu należności pieniężnych na konto bankowe Klienta gdzie po uprzednim kontakcie z Klientem nie przekaże Sprzedającemu wymaganych danych do zrealizowania przelewu bankowego lub są one błędne, Sprzedawca wówczas nie ponosi odpowiedzialności za brak czy opóźnienie zwrotu.

8. Sprzedający oświadcza, iż nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

9. W przypadku dodatkowych pytań lub wyjaśnień, aby przyspieszyć procedurę zwrotu lub reklamacji Klient może bezpośrednio zwrócić się telefonicznie pod numer Sprzedającego: 794700689.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl